åsså drar vi vidare..

japp.. de blev inget new york som jag skrev igår men än så står vår lilla tripp till solberg kvar på almanackan.. åker väl vid halv två idag.. har inte packat, kommit på vad jag ska ha med mig, gjort klart hemma... jag har fan inte gjort nåt! å här sitter jag... så himla typiskt.

jag har iaf inte hittat någon skidjacka än så de blir helly hansen och en vindjacka över :) jag kommer att vara hetast i backen, men va fan.. jag har inte råd att köpa någon heller (men jag ska gå bort och kolla iaf..)

oh där kom de ju en grej till att göra.. jag måste sätta fart!

förhoppningsvis så finner jag ett trådlöst att hacka mig in på i solberg, guud va de skulle vara bra. de märker vi senare :) datorn ska iaf med.

/stressad

Kommentarer
Postat av: Therése

Lycka till med hackandet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback