äntligen fredag ??

och vad har helgen att erbjuda då måntro...

ikväll blir det iaf vin med therese, lär ju glutta på let's dance som vanligt.. ska göra en tortilla-lasange när jag kommer hem å jag hoppas verkligen att den är god!

imorgon så ska jag ha syrrans pojkar över dagen... vet inte riktigt vad vi ska hitta på men vi ska nog ner på stan och fika (och förhoppningsvis överlever jag).. sen är det noll...

förra helgen spenderade jag väl mest på jobbet men alltså... den här då? jaja.. det löser sig.

inget rolig har hänt. inte nåt!!! jag har tittat på sex and the city på dom minuter jag haft över och i övrigt har det varit full rulle.. i övrigt vet jag inte vad jag gjort.

nu ska jag dunka ner alla system på jobbet och förbereda mig för ett glas vin ;)

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback