utmanad..

en ganska rolig utmaning den här gången..

Magda har utmanat mig!

Utmaningen är i sig inte svår utan du ska helt enkelt gå in på dina foton
på datorn välja 6:e mappen och sedan ta den 6:e bilden och lägga in den
här på bloggen. Samt utmana 6 andra.


jag gick in i min blandade bilder-mapp för annars skulle det blivit såna jag redan lagt upp och den här bilden blev de...



detta mina damer och herrar är carro, hon sitter på skolan (sista året på gymnasiet) och läser något trevligt papper..

jaja.. jag utmanar

natalie
emma
therese
linda
shirin
beet

so long!

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag känner mig utmanad! Fast jag kan nog inte anta den förrän jag kommer hem från jobbet :b Ha det super i Sundsvall idag! PS: Jag har uppdaterat min header :)

Postat av: Magda

Är det i grafsalen?

2009-02-28 @ 13:46:41
URL: http://magdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback