tomt det blev..

så himla tyst det blev när pojkarna åkte... vi har hoppat i sängen och haft kuddkrig =) jätteroligt! sen har vi ätit mat, fikat, tittat på film och dansat... ja säg något vi inte gjort!?

fick lite härliga bilder på pojkarna när dom busade i sängen... tur att jag inte hann bädda innan dom kom ;)







fabbe smög sig iväg efter ett tag å jag hittade honom ståendes i vardagsrummet med sitt turtles-skal (ryggsäcken) och stirrandes på tv'n, det är svårt att slita honom från den och helst när det visas bumbibjörnarna ;)





har hunnit äta... hittade inget i lättlagat så jag tog ett par quornburgare och fräste på, la dom på vanlig franska och tryckte i mig... lär väl vara mätt i typ 25 minuter å sen kan jag säkert trycka i mig en häst eller nåt. jag vill ha en kock!

nä nu ska jag försöka hitta på något... kanske borde räkna lite matte inför måndagen så att jag kan fråga på allt jag inte förstår..

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Therése

..var här och kollade på bilderna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback