snart är det fredag...

tänk vad en fredag kan göra en lycklig... om det ändå vore iaf tre fredagar i veckan, visst vore det underbart?

sitter på jobbet, eller ja jag står just för tillfället... stirrar ut över kontorslandskapet på alla välkända ansikten och alla sitter och stirrar in i sin skärm.. undra hur jag ser ut när jag jobbar (?).. imorsse var jag på kanonbra humör, nu känns det inte så bra längre.. jag har tänkt för mycke.

55 minuter kvar innan jag ska gå hem och rynka pannan i frysen istället för här.. hur kan folk äta olika mat varenda dag? jag har fortfarande inte förstått vart dom får alla idéer ifrån.. själv så varvar jag med mammas matlådor och min egen (äckliga) mat..

nä dags att jobba dom minuterna som är kvar.. veckans spel finner ni här nedan, jag är besatt!

http://s1.molehillempire.com/main.php?page=garden

/T

Kommentarer
Postat av: Therése

Det är sannerligen ett beroendeframkallande spel.. Jag borde egentligen kolla så att jag packat allt och sen typ bege mig till busshållplatsen men jag kan inte slita mig! Satte mig för typ en och en halvtimma för att skörda och så nytt och sen har jag blivit kvar :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback