skadad..

för ett par veckor sedan så beslutade sig jag och manshataren för att börja läsa matte c, i måndags så gick vi dit med papperna på lunchen för att söka kursen. vi beslutade oss för att inte starta samma måndag utan komma måndagen därefter istället (nu på måndag den 16 februari).

idag när jag kom hem så hade ett stoooort kuvert med information om kursen dimpt ner i brevinkastet och jag började småkika i papperna... och där, där låg det.. kapitel ett av matte c.

efter att ha ätit middag och surrat lite i telefon så tänkte jag att jag skulle testa, bokstäverna blandat med siffrorna såg ju ut som grekiska... efter ca tjugo minuter var jag fast.. med detta vill jag konstatera att jag är skadad, matteskadad.. jag är nog en av dom få personerna som verkligen känner mig upphetsad av matte =|

jag har nu klurat mig igenom typ 19 uppgifter med a,b,c,d osv och det har faktiskt gått hyfsat med tanke på att jag inte haft någon hjälp förutom mitt gamla kunnande. känner mig helt knäckt i skallen nu å värre lär det nog bli framöver.

har pratat med "allie" ikväll, roooligt =) så längesen man hörde pullans röst så det va kanonkul att hon ringde! hoppas det blir snart igen..

nu ska jag slänga mig i säng så att jag tar mig upp till morgondagen, allas våran fredag den trettonde - D day!

/T

Kommentarer
Postat av: Shirin

Vad duktig du är!!

Jag håller faktiskt med dig!

Matte är skitkul, spec matte c, så länge man förstår vad man håller på med :)

Postat av: alleli

Hihi söt unge.... jag ringer dig i morgon går de bra? puss och pull mitt hjärte gull!!!

2009-02-15 @ 02:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback