shoppingdag i sundsvall..

kom fram till sundsvall vid halv 12 idag, vid 12 va vi på plats i birsta... börsen i högsta hugg! va toknära att köpa en samsung L700 men ja.. jag skjuter nog på det ett tag ;p

följande har handlats:

*en flaska vin
*två pokalmuggar
*en vas
*sex nya vinglas (alla mina gamla har ju av någon anledning gått sönder)
*en liten ugnsform (för ensamma middagar)
*en mintgrön tunika
*en turkosblå tunika/klänning
*en mintgrön sjal (eller va den turkos??)
*en blå lång top
*en mintgrön/turkos (you name it) liten axelväska
*lila örhängen
*ett nattlinne
*en riddares historia (dvd)

mat mat mat... ja allt ovanstående gick på under tusenlappen (tror jag) :D :D :D jag är så lycklig över att ha spenderat pengar så att jag ska ta å sprätta vinflaskan nu!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Therése

Bilder, jag vill se bilder ;)

Postat av: Therése

PS: Jag är ett steg närmare Grey's boxen ;)

2009-03-01 @ 07:59:28
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback