pengapanik..

japp pengapanik är dagens ord, jag ska försöka ta mig igenom nästa vecka och bränna max 60 kronor! kanon.. jag hoppas att jag för all del kan slå mig ner på fredag med en flarra vin tillsammans med therese... (se kommentar på tidigare inlägg)

i övrigt så känner jag mig helt utslagen, jag skulle kunna sova typ 150 timmar till utan problem men ja.. jobb imorgon så jag måste ju försöka vända tillbaks dygnet lite iaf. jag stängde av och skrattade åt klockan när den ringde klockan 8 imorsse... underbart!

igår så åkte jag till syster med bordsskivan och fick hjälp med tapetseringen (inget jag är speciellt bra på.. det enda konstnärliga jag kan göra är hänga gubbe). den blev kanonsnygg! synd bara att man ser skarvarna på några ställen och att jag nu idag upptäckte till min fasa att limmet släppt en stor del av den övre kanten.. jag får kånka iväg skivan till syster igen om jag inte hittar nån liten burk och en pensel som jag kan knycka av henne för att försöka tapetsera själv...

mål med 2009: lära mig tapetsera

min hosta har nu övergått i nån slags slemkamp, det gör numera inte ont när jag hostar (förutom i magmusklerna) utan jag får ge upp andningen genom munnen istället. suck, jaja det brukar ju innebära att man börjar bli frisk så jag håller tummarna på det :)

sist men inte minst, lite bilder:



                                  


den lilla tavlan pillade jag ihop mitt i min feberfrossa.. rastlösheten steg mig åt huvudet =/

nu ska jag återgå till mitt underbara morgonkaffe, hoppas ni får en underbar dag!
/T

Kommentarer
Postat av: Milla

Fixa pengar, jag är vin sugen ;P

2009-02-01 @ 16:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback