ny tandborste & städning..

ja båda behövdes verkligen, finns nog ingen lägenhet i vårt avlånga land som blir så snabbt dammig som min blir... suck.

tog en promenad efter frukosten imorsse, det va typ -3 i solen, helt underbart skönt va de! har påbörjat tvättningen också, det behövs det med må jag säga... lär nog bli fyra maskiner den här veckan (vet inte vad jag gjort =/)

therese kom förbi och fikade lite, eller rättare sagt drack lite te.. själv åt jag kanelbullar och drack kaffe.. MMMM! efter fikat och lite skvaller och läsning av min gamla dagbok drog vi iväg på ica och handlade... känns som att jag inte borde handla för tillfället med tanke på att pengarna slinker mellan fingrarna på mig.. jag kommer nog ha typ två kronor kvar när lönen kommer (längtar!)

när lönen sitter på kontot så är det bara tre dagar kvar av februari vilket bör innebära att våren kommer... jag älskar mars! dels för att jag får paket, att det börjar bli vår och att det går att vara utomhus efter jobbet och faktiskt se vad man gör.

nu håller jag på att städa badrummet, hoppas det blir fint när jag är klar... ska försöka rensa bland mitt småtjafs och skura lite väggar och golv.. kanske ska jag tvätta duschdraperiet också (?)

nä dags att sätta fart så att det blir något av.. middagstips någon?

/T

Kommentarer
Postat av: Shirin

Jag har hittat ett ekonomprogram vid Mälardalens högskola som jag vill gå. Ekonomi med inriktning revision och redovisning :) Vid senaste intagningen var lägsta snitt 10-nånting och jag har högre än så, så jag borde komma in utan problem :) Jag tänkte även läsa två kurser inom ekonomi till sommaren. Minns inte exakt vad det var för kurser, men jag vet att de verkade intressanta iaf. Jag måste ju läsa in 30 HS-poäng innan jag kan få nåt studiemedel eftersom jag hoppade av ekonomiprogrammet sist =/



Imorgon ska vi lägga bud på huset i Avesta!

Jag blev helt frälst när jag såg det. Allting är nyrenoverat från 2005 och framåt och det fanns ingenting jag inte tyckte om :)Okej, köket kunde ha varit lite större, men vafan. Så noga är det inte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback