lördag kl 8.29

käkar frukost, trött som tusan men jag tog mig iaf upp.. ska åka till sundsvall idag, hälsa på lena, gå på birsta och stan.. kanske dricka lite vin =) de blir säkert jätteroligt!

igår kom manshataren förbi, vi satt och tittade lite på internet å efter de såg vi let's dance, utan vin... det är rätt tragiskt att vi inte dricker vin... våran vinfredag som varit så underhållande i typ sex veckor i sträck har nu uteblivit i tre veckor! huuuga... jaja de blir förhoppningsvis vin ikväll iaf =)

jobbet va lika som vanligt.. fast jag va på mycke bättre humör, kändes jätteskönt att inte gå runt som ett argt bi hela dagen.. jag va nog för trött för att kunna vara arg.. årliga fackmötet drog ut så förbannat på tiden på torsdagkväll, kom väl hem vid typ elva på kvällen.. å som vanligt kan man ju inte somna på en gång så där låg jag.. läste lite, lagade lite mat osv osv..

nä fan, nu sitter jag här och ordbajsar... jag tar med mig kameran så att jag kan knäppa lite bilder och lägga ut =)

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback