lööööööööööööööön

jag är så himla lycklig den 25e varje månad, ända tills jag betalat alla räkningar och satt undan lite på sparkonton å grejjat... det va precis så jag kände nu imorsse när jag klev upp och visste att jag hade många tusenlappar mer än vad jag hade igår, satte på datorn och betalade räkningarna och la undan lite på sparkontot. nu är jag på dåligt humör igen =/

jag borde inte göra sånt här på morgonen men ändå känns det så fruktansvärt viktigt att ha fått bort allt så att man vet att - dom här pengarna kan jag bränna på exakt vad jag vill..

så nu e de gjort, jag är fattig igen.. eller inte fattig men ja jag har mindre pengar än för trettio minuter sedan..

funderar på att diska. japp så blir det.

hejhej!

Kommentarer
Postat av: emma

Tiiiina!! Du är gaalen som gör de då du vaknar.. spec den tiden. Ja, tänk om man inte hade så mycke räknigar.. :S It sucks! Kanske man ska flytta hem o bli rik ;)

Postat av: Natalie

Men lilla du!!! tycker då att du blivit väldigt negativ sedan de nya året började! (skärp dig surfittan min!!) hihi puss och kärleks nyp

2009-02-25 @ 09:46:44
URL: http://masscara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback