ja det blir ju bara sämre och sämre

va fan håller våra svenska låtskrivare på med, låt oss svenskar få njuta av 80-tals schlager istället för den dynga som spelas idag! jag fattar noll... vad hände och var hände det?

men en sak kan jag då säga, jag älskar petra medes ironi.. det känns som att melodifestivalen är värd att se pågrund av henne.. finfina pikar till var och en som ställer upp med en eurovisionbaserad melodi.. HEJA PETRA!

själv sitter jag här en lördagkväll och har tryckt i mig en skål med popcorn, startat den andra tvättmaskinen och som suckar över tanken på att måsta bädda sängen innan jag går och lägger mig.. väntar jag på att "hot chick" ska börja på fyran.. YAY! en komedi och förhoppningsvis kvällens första leende (om man bortser från skratten åt petras pikar..)

nä dags att lägga sig som en utfläkt val i soffan igen..

i väntan på morgondagens bravader önskar jag er alla en fortsatt trevlig kväll.

sleep tight..

Kommentarer
Postat av: Shirin

Ingemar undrar ifall din mamma verkligen bodde i Karlbo, han kände inte igen sig när vi var där på husvisning säger han :P



Haha nää, det är inte du som smittat mig :) Jag har liksom inget annat val än att börja studera nu när vi flyttar. Det känns som att jag vill börja om på nytt; flytta till en ny stad och utbilda mig för att sedan skaffa mig ett jobb som jag verkligen trivs med.



I sommar vill jag läsa "Ekonomistyrning" på distans och så troligtvis "Affärsredovisning och budgetering" som också är på distans. Det känns som bra kurser att inleda ekonomprogrammet med :)Måste få in lite poäng så att CSN vill ge mig pengar i höst.



Har du bestämt dig för vad du vill läsa för nåt i höst?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback