iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih

jag tror jag får nå jävla fel! tapeten har släppt lite på "tavlan" så jag fixade lite lim och skulle sätta tillbaks de men i helvete, jag måste göra om allt å som jag sa tidigare så borde jag fan i mig lära mig tapetsera under 2009 (med mönsterpassning och allt!!!!!!!!)... att ett par millimeter ska kunna göra så himla mycke, jag fattar inte.. arg!

har hjälpt syster idag med halva flytten, målat ett par av hennes lådor och tittat på när hon spacklat.

nu kommer det säkert att ta typ fyra veckor innan den här så kallade tavlan är klar igen, då ska jag låta den ligga helt stilla på golvet och torka utan att röra den och hålla tummarna på att tapeten inte släpper igen, jag ska gardera mig och ställa saker på den!

nu ska jag fortsätta vara arg
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback