fettis-dag

japp... det är bara en massa grädde och annat slisk en sån här dag... hmm, undra om man iaf ska smaka en semla. jag är inte så förtjust i dom som är köpta utan älskar istället dom mamma gör =) dessutom är mammas anpassade till mig och då utan mandelmassa..

va på matte igårkväll och bokade in mitt första prov så på måndag smäller det... jag hoppas jag tar mig igenom de men de borde jag göra med tanke på att jag klarat av typ 50 sidor i matteboken hittills.
matteboken kom igår också så nu känns det mycke roligare att räkna, tidigare har jag ju suttit med ett utkopierat häfte (superjobbigt!)..

i samband med matteboken så levererades också "mossvikenfruar" och "brunstkalendern" så när jag la mig tillrätta i sängen och läste dom första elva kapitlen i mossvikenfruar så ville jag faktiskt inte sova alls (det är ju så en bok ska vara, inte dödstråkig som "den svarta boken")..

nu sitter jag återigen på jobbet, fruktar för pausen som kommer med dom där semlorna som ser så förbannat goda ut men ändå smakar lite halvdant =/ jag ber till jobbets övre gubbar att dom har några utan mandelmassa också ;P

/T

Kommentarer
Postat av: Natalie

mja men skicka din till mig då!! jag få inte äta någon i dag.:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback