dagens web-shopping..

igår kom hm-home-katalogen, jag är helt besatt.. har letat efter ett fint påslakan och har äntligen hittat ett så idag åkte det ner i shoppingbagen online och beställdes. lite väl dyrt men va fan, det kommer att hålla i flera år!





eftersom det är alldeles för många kuddar i min säng så blev det några örngott extra också =)
nu är jag lycklig, jag älskar att shoppa..

milla ringde mig tio över åtta och frågade om jag va vaken, jo då va jag ju vaken men inte tidigare =/ stressig morgon blev det med andra ord... men jag ska väl säga att jag är riktigt utsövd ;P

/T

Kommentarer
Postat av: Shirin

Åå, när jag var hemma själv i tisdags och kurerade mig, så låg jag i sängen med datorn och HM-homekatalogen bredvid mig :D Jag la grejer i shoppingkorgen för 1900...men jag lyckades hålla mig och inte beställa en enda grej. Kom på att det kanske är smartare att vänta tills vi flyttat in i huset så man ser vad som passar..och då jävlar :)



Shopping gör mig lycklig!! Det är nog inte så lyckat :P

Postat av: Therése

Fan.. Jag tror jag också måste slå till? Det är så himla fint!

2009-02-27 @ 07:59:40
URL: http://afts.wordpress.com
Postat av: Magda

Du är utmanad i min blogg :)

2009-02-27 @ 08:57:30
URL: http://magdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback