bloggpris?

alltså allvarligt, jag hänger inte med alls faktiskt.. nu kan man snart få nobelpris för sina bloggar också, jag ska banne mig vara först..! men egentligen, vad skriver människor om som är så speciellt för att få pris? duger inte mina små ihopbakade texter och påhitt?

idag har jag kommit fram till att jag är riktigt bitter, jag måste ta tag i de här.. sluta vara irriterad och bli en glad prick igen. en gång i tiden kunde jag inte sluta skratta, jag log jämt och när jag inte log så garvade jag.. det är skönt att vara sån (om jag minns rätt).. just nu i livet händer ju inte ett skit så de kanske är därför man är bitter.

1. kontot är nästan tomt och efter den här veckan lär det va ännu mindre pengar på det.. SATAN!!! (ursäkta uttrycket)
2. en räkning damp ner idag.. nog för att räkningen gjorde både mig och en vän glad men ändå... suck, minus en massa pengar på kontot igen.
3. karlar.. jag tror det räcker så - suck
4. hår... av alla de slag: oavsett vart det sitter så gör det mig irriterad, varför föds människan med hår?
5. sömn - väldigt bristfällig sådan dom senaste dagarna, sover så himla oroligt. borde väl gå och lägga mig nu egentligen.

trots all min negativitet så tycker jag att det är kanon att vara vid liv ibland.. vissa kvällar/dagar är så underbart sköna att bara flyta med i..

imorgon blir det sex and the city-filmen som jag inte hann med idag och igår, det blir troligen presentinslagning också.. hoppas paketet blir fint =)


hopp hopp... nu ska jag lägga mig. pronto.
bye!

Kommentarer
Postat av: Shirin

Tina, man kan INTE bli glad över en räkning :P Det bara är så. Det är tillåtet att vara lite negativ :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback