allt jag vill det klarar jag..

det är bara att bestämma sig, vare sig det är morgonpromenader eller omöjliga mattekurser så är det bara att bita i det sura äpplet och säga det - allt jag vill det klarar jag.

Climb up over the top.
Survey the state of the soul.
You've got to find out for yourself whether or not you're truly trying.
Why not give it a shot?
Shake it. Take control and inevitably wind up
Find out for yourself all the strengths you have inside of you..

"song for a friend" - vad vore livet utan denna kloka Mr Mraz...


efter allt dagen har erbjudit så kan jag nu andas igen, jag har nämligen sprutat hela mitt badrum fullt med snabbrengöring och skrubbat.. kippade efter andan i typ två timmar efter de, är huvudet dumt får kroppen lida..
nu skiner mitt badrum som aldrig förr (har tillochmed tvättat duschdraperiet..)

nä dags att gå till tvättstugan igen och sen hopp i säng.

natt natt/T


Kommentarer
Postat av: Therése

Jisses, säg inte att du varit ut på en morgonpromenad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback