tisdag?

ja vart försvann tisdagen? jag hann banne mig ingenting.. nu är det onsdag och det är en halvtimma kvar innan jag ska vara på kommunen.. idag ska jag tydligen få titta på en balansräkning och jag gluttade lite snabbt på den igår och fick panik, kan en balansräkning verkligen vara flera a4???!

igår kom pappa & sambo hit med mitt sideboard och pappsen hjälpte också till att skruva ihop min säng lite mer grundligt än tidigare.. jag fick med dem en massa saker så nu är det äntligen lite mindre prylar som dräller här, ska försöka få bort så mycke som möjligt framöver..

nu får vi se hur det blir ikväll, om det blir kramfors eller om det blir stanna i stan och baka.. om jag stannar så ska jag nog försöka fixa in lite bilder också ;)

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska du jobba ihelgen? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback