söndag 05.30

det är ju sanslöst att det idag är tredje advent, själv så har jag valt att inte ha någon adventsljusstake för att tända varje söndag eftersom jag ändå aldrig är hemma på helgen men nu skulle det faktiskt ha varit lite mysigt..

piffade iaf upp frukosten lite sådär fint till advent; risgrynsgröt med kanel, socker och mjölk.. var underbart gott och jag är så lycklig att jag brände sönder en panna när jag ställde mig för att göra den.. (för övrigt så försöker jag fortfarande diska den där förbannade pannan men det blir nog till att köpa stålull eller nåt)

eftersom min väckarklocka inte ringde igår så tog jag bort alla alarm igårkväll och la till nya, tre stycken på ena telefonen och ett på den andra.. imorsse då jävlar vaknade jag kan jag säga och dessutom ville jag inte snooza utan kände mig hyffsat pigg (aaalldeles för tidigt..) så därför sitter jag här nu.. för att döda tid. egentligen har jag jättemycke jag kan göra, jag skullekunna bära upp allt skrot på vinden eller kanske diska undan men icke.. här sitter jag.

idag är det iaf jobb.. jag hoppas att det går lika smärtfritt som det gjorde igår men vad jag vet så brukar söndagarna vara värre än lördagarna men givetvis håller jag tummarna ändå..

träffade anders en sväng igår.. jättekul att se honom :) synd att jag skulle jobba för annars kanske det hade blivit fest, var faktiskt riktigt sugen när jag låg och lyssnade på disco-dunket vid tolv-tiden. men shit happens.. ska se om han är hemma ikväll också så kanske han och jag kan hitta på något istället :D

nä jag ska faktiskt ta mig i kragen och göra något vettigt den här timman istället för att bara sitta och skriva en massa ordbajs..

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback