mor&dotterdag

snart kommer mamma, eller ja jag vet inte om jag kan säga snart men hon dyker väl upp om en timma eller så.. jag är så jäkla rastlös så jag snart hoppar ur skinnet! funderar på att gå på stan en snabbis innan hon dyker upp.

idag ska vi iaf sy gardiner till mitt kök... en hissgardin har jag sagt att jag vill ha så vi får väl se vad det blir =) köpte tyg i somras så det är väl på tiden att det händer något med de ;)

annars då? ingenting... as usual. funderar på att åka till kramfors men har inte bestämt mig än, har råkat titta på bilen och insett att den är riiiktigt översnöad igen, jag är så förbannat less på denna snö så jag tror jag får nå fel! det snöar konstant och i och med detta så skottas det konstant, så varje morgon vaknar jag av att någon åker förbi med en traktor eller att dom drar en snöskyffel mot en stentrappa.. ARGH! ska banne mig köpa hus!

nej nu ska jag klä på mig, diska och kanske gå på stan =)

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback