liten julklapp =)

har varit hos tessan, stefan och emilia nu ikväll.. försökte mysa men emilia va så himla trött att hon bara grät =( jobbigt att vara trött när man inte vill sova, menmen imorgon är det en ny dag.. spelade wii och stefan spöade mig i något nytt mario-spel, jag blev så jävla irriterad.. ALLA TRYCKTE NER PÅ MIG HELA TIDEN I SPELET! men givetvis kickade jag honom i bowling sedan ;)

fick en liten tavla i tidig julklapp av dom där emilia kramas med doris (hunden jag köpte till henne när hon föddes).. nu ska jag bara hitta en plats att ställa den på =) sötnosen! tack tack!

nu ska jag ta och lägga mig och sova, eller hm.. ska nog duscha först eftersom jag och tessan har boxats som några tokar..!

men till er  -  god natt!


Kommentarer
Postat av: ida

låter som en mysig dag! :)

hoppas du får en fin jul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback