honey i'm home!

jag rusar in i lägenheten och vill skrika rubriken men inser att jag inte har någon att skrika det till.. det är bara mina halvdöda blommor som väntar på mig här hemma, plus en massa tvätt med mera..

vad göra?

har iaf hämtat ett paket på videoteket nu ikväll, min efterlängtade klänning har äntligen kommit.. helt underbar!

idag hade vi avslutning på skolan.. fick se en film på morgonen och diskutera den lite, handlade om marknadsföring i USA och det var grymt intressand och skrämmande! snacka om att media har möjlighet att plocka fram precis allt man gör och allt vad man tycker.. efter det så satt vi ner var och en i klassen och snackade betyg med en av våra lärare och det ser lysande ut (precis lika bra som det gick i ekonomin).. efter lunch så samlades både FFI och vi för att leka lite lekar och fika, jätteroligt och givetvis vann vi dom där lekarna.. kändes lite konstigt att åka hem och veta att man inte kommer tillbaks och får träffa alla på typ tre veckor! det är ju en evighet..

btw så så har jag redan fått tre julklappar och jag längtar verkligen tills julafton när jag får öppna dom, har fått två av mia i klassen och en av gina.. har världens ångest för att jag inte köpt något men ja, i år så tillåter inte ekonomin =(

hmm annars då.. ovan är väl bara svammel känns de som.. ska försöka lägga ut lite bilder imorgon, en bild på den konstiga bananen och lite biljer på julia :D

nu ska jag klä på mig och börja fixa med årets sista julklapp :D

natti natti!

Kommentarer
Postat av: Magda

Fan, jag har tråkigt nu när jag är van att ha dig här på kvällarna :P

Postat av: Therése

Den sista julklappen? Lyckos! Jag inte ens börjat på den första..

2009-12-18 @ 00:49:26
URL: http://afts.wordpress.com/
Postat av: Mumlan

ja men du får väl vara glad att du har ett alldelese eget "HOME" eller hur? Även om blommorna är halvdöda. Piffa upp dom med lite vatten kanske. Vem vet en vacker dag kanske de svarar dig när du ropar då du kommer hem...



See you

2009-12-18 @ 08:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback