fan!

givetvis så ringde inte min väckarklocka imorsse så jag kom upp på jobbet bra precis klockan nio för att mötas av en seg dator och en ny slags telefon att logga in i.. kom inte in i tid men jaja, shit happens och jag var på plats fast oinformerad om allt nytt =/

har hunnit med en hel del idag iaf så jag är nöjd med det jag presterat ;)

kvällen igår spenderade jag med tessans emilia som jag skrev tidigare, vi pratade bebisspråk och skrattade :D hon är verkligen huur snäll som helst och gör inte mycke väsen av sig.. somnade väl typ 20 över sju eller nåt och vaknade bara en gång innan päronen kom hem.. fick ett presentkort på kina av dem för att jag suttit barnvakt, tack tack! (helt onödigt enligt mig eftersom jag gärna ställer upp när jag kan och har ork)..

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men jag lär ju pyssla på lite i lägenheten och bära upp min f.d bokhylla och byta sängkläder.. kanske tvätta lite och plocka undan gammalt rat som ligger..

men summa sumarum så fick jag inget kaffe till frukost, hann trycka i mig EN riskaka innan jag begav mig upp för helvetes-backen till jobbet.. med andra ord så längtar jag hem till en REJÄL måltid och en riktig kopp kaffe (tack jörgen för att jag fick låna ditt kaffekort på jobbet ;)

nä nu ska jag sätta mig och göra något vettigt.. om jag får tråkigt ikväll kommer det säkert bilder :D

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback