dan före dopparedan..

och julshopping står på dagens att göra lista.. jag och j ska åka till sundsvall för att inhandla dom sista, jag har nog en liiiiten till jag ska köpa men jag har inte riktigt bestämt mig än men i övrigt så ska jag köpa julklappar från mamma till barnen.

känns inte som att det är julafton imorgon, jag har lite panik över allt jag ska hinna med innan vi åker till morgondagens juluppehälle.. farmor, momma&moffan, hem och duscha, göra iordning mig och hämta mina pjucks hos skomakaren.. (kunde hon inte ha haft dom klara idag???!!)

nu ska jag ta och gå ner och borsta taggarna så att det inte blir ogjort innan vi åker.

have a nice day & om jag inte hinner skriva något imorgon så önskar jag er alla en riktigt god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback