argh!

ååh va less jag blir på kundtjänst! i detta fall telias.. snacka om att förstå noll, min telefon går inte att nå från x antal mobiltelefoner, kan kan inte ringa till j när jag använder gsm (och det finns fler som har det problemet) men om jag använder 3g fungerar det.. nu tycker telia att ALLA som upplever problem att ringa till mig eller de jag har problem att ringa till ska kontakta dom på kundtjänst.. SUCK!.. jag är så jävla förbannad så jag tror jag brinner upp (jag är minst lika förbannad som människor som ringer in till mig på dagarna.. dock lite värre eftersom dom här jävlarna inte tror på mig)

jag hoppas nu att driftavdelningen (dit jag tvingat den här damen på felanmälan) hittar något fel någonstans för annars vet jag inte riktigt vad jag gör..

sorry telia men jag är pissed off!

Kommentarer
Postat av: Therése

Du om någon borde ju veta hur kundtjänst fungerar som när man ska felanmäla något ;b

2009-12-15 @ 14:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback