äntligen klar..

efter jobbet igår så följde jag med tessan på ica, köpte lite frukt och en ny tandborste jag tänker ta med mig till kramfors och sedan gick jag hem..

käkade middag, mamma ringde, j ringde och jag försökte få j att komma hit..

när jag lagt på alla telefoner så satte jag igång med att fixa en skoluppgift som ska vara inlämnad imorgon.. precis när jag skrivit sista meningen så ringer telefonen =) då ber j mig komma ut så vi kan åka och hyra film, så hiimla mysigt när han kom bara så där helt oplanerat och utan att säga något..!

vi hyrde flickan som lekte med elden och den var riktigt bra faktiskt! nu måste jag bara se den sista, visst är det luftslottet som sprängdes?

j vill gå på bio på fredag så vi får väl se om vi har pengar till det.. så här i juletider så är det banne mig inte lätt att få pengarna att räcka till..

nä nu ska jag ta och vika all tvätt.. bära ner sängkläderna till tvättstugan och få dom tvättade och sedan ska jag packa väskan, vänta på att mamma kommer in till stan och sedan ska vi åka och hälsa på min kära momma som ligger på sjuhuset =( stackars momma..

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Shirin

Han växer alldeles för fort..Det dröjer inte länge förrän han kommer stänga in sig på rummet med hög musik och dissa mig totalt :P



Såg bilderna på dig som du lagt upp i bloggen, vad smal du har blivit! Det har gått så fort..

Själv blir jag ju bara större och större :P



Vad mysigt med ett oplanerat besök av J :) Så kul när de kan ta lite initiativ ibland och överraska en!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback