snitzig bloggrubrik..

jag är på förbannat dåligt humör och hoppas att det ska gå över så fort jag kommer hem.. urk! jag vill inte svara mer i telefon idag och jag tror inte att det finns något jobb här som gör att jag slipper.. ska kolla upp något specialuppdrag jag har innan jag dunkar ner foten och blir riktigt grinig. bara 24 minuter kvar..

ikväll blir det bio med mamma, åke och syster.. vi ska se sommaren med göran!

efter det är man väl pank då typ.. eller ja jag har ju pengar på sparkontot men jag orkar inte gå in på banken den här veckan känns det som, har faktiskt ingen aning om vilka dagar dom har öppet längre heller.. kanske ringa pappa istället så att man kan låna tills man får lön om ca två veckor.

har iaf plockat ihop ett gäng recept som jag tänkte tillaga i storkokssyfte, skönt att bara värma när man kommer hem om man bara lagar till sig själv =)

nä nu ska jag smyga mig in i special-köerna och snälla, snälla, snälla säg att det finns något där!

hej å hå..

Kommentarer
Postat av: Shirin

Visst var de väl fina, far och son, där de sover tillsammans :) Inte varje dag det händer!

2009-08-12 @ 23:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback