sista måndagen..

YES! sista måndagen jag behöver kliva upp för att gå till jobbet.. nästa måndag bär det iväg till skolan med skolväskan packad :D

sitter iaf på jobbet nu.. har jobbat lite över en två timmar och känner mig alldeles mosig i skallen, inget faller riktigt på plats idag och jag förstår inte allt jag gör =/ sitter och konverserar med therése nu om hur man ska få hem alla tillhörigheter som står på bordet på jobbet.. man har ju lyckats samla på sig en hel del!

pennor
tuggummiautomat
söt tablettask
kinderäggsleksaker
mer pennor
prydnadskossa
pärmar
facklig information
vykort
egengjorda affisher

you name it! på mitt bord finns det mesta.. jag får nog ta med mig en banankartong eller nåt för att få hem allt! jobbigt att bära bara =/

på onsdag klockan tolv så styr jag mina ben hemåt och kommer inte tillbaks till anthill förrän en av helgerna i september och därefter löpande var fjärde helg eller dyl.

nä nu ska jag ta å jobba lite :D

tjing.


Kommentarer
Postat av: Therése

Ha ha, prydnadskossa! Det har jag inte tänkt på.. Den måste jag definitivt ta en titt på!

Postat av: Mumlan

Plocka ihop allt tills i morronkväll när jag hämtar dig, så är det problemet ur världen, eller hur!

Puzz

2009-08-17 @ 17:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback