lördag och fredag för all del..

fick sluta 12 igår, va riktigt skönt att ha en halv dag längre helg.. åkte hem och packade, hämtade theréses present och åkte upp dit och grattade lite i efterskott innan hon skulle iväg mot nya äventyr och middagsplaner och så.. själv så styrde jag bilen mot kramfors.

när jag kom hit så åkte jag ner på dollar och köpte en liten present till emmi som förhoppningsvis kikar förbi kramfors ikväll då det är crusing. åt middag med jörgen, emilie och svärmor och sedan tog jag en tripp ner på systemet och köpte mig en flaska vin (tetra).. vi målade "uterummet" och stojjade på ute bra länge innan vi tog pick och pack och gick in. blev rätt kyligt ute ändå =/ lyssnade på gamla godingar och spelade wii.. jag slog rekord i frisbee (hur fan stavas de??!) men de gick mycke sämre i fäktning.. jaja man kan ju inte vara bra på allt ;)

idag ska jag hälsa på ingemar, shirin och max förhoppningsvis.. om dom har tid för mig vill säga, blir nog en sväng på eftermiddagen. sedan så blir de väl till att dricka lite mer vin och kanske kanske kanske gå ner på crusingen en sväng eller lite längre sväng. beror lite på omständigheterna.

nä nu ska jag ta å fixa datorn lite.. har min egna med mig för att försöka få till lite program som jag inte lyckats få in efter ominstallationen.. bra att jörgen kan :D

kramkram!



mads: åh fula sushi-bitar (det är också sånt som smakar väldigt bra men ser mindre bra ut)..! de måste vi göra om någon gång.. jag har allt utom riset och dig hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback