helvetisk promenad och paella..

efter dagens timmar i skolan så svirade jag om till min träningsmundering och begav mig på en fem kilometers promenad hem till jörgen.. det jag inte tänkt på var att jag hade åtta kilos packning på ryggen och höll på att avlida när jag kom fram till sista backen! såg nog ut som en dränkt katt när jag entrade bron och korkskruvarna hade lockat sig i hela nacken (det händer inte ofta längre!!)

efter det så väntade jag på mamma och sedan åkte hon och jag iväg på tisdagsnöje.. efter det så fick jag lov att åka tillbaks till jörgen för att hämta jackan jag glömde där.

när jag kom hem till lägenheten så var det bara att sätta igång med lunch för morgondagen vilket blev paella.. jag längtar som en tok! så jävla gott! i min paella så är det musslor, räkor, cocktailtomater och ärtor =) mumma.

har hunnit med att installera distansprogrammet för skolan och hämtat ut pengar på stan så att jag tar mig till skolan med bussen imorgon.

nu ska jag nog ta och lägga mig.. helt slut!

natti natti.

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh! Paella..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback