handväskor..

att dömma av min mammas kommentar igår så måste jag nog börja överväga att sluta köpa handväskor ?! men själv anser jag att man inte kan få för många och eftersom gårdagens inköp (läs inklick) var så otroligt billig så vad kunde jag göra? jag kunde ju inte bara låta en sån chans gå till spillo??!

har sovit askasst inatt och jag har ingen aning om varför för nu imorsse klockan halv sex när jag skulle dra mig ur sängen så höll jag på att dö av trötthet. har säkert varit upp typ fyra gånger inatt för att kissa (och vad är anledningen till det då?? - te, kaffe och saft möjligtvis)

tog iaf en morgonpromenad som blev lite längre än vanligt eftersom jag verkar ha trappat upp takten, har sagt att det ska vara minst 55 minuter till att börja med iaf.. imorsse va de nära att sluta på 50 så jag fick fortsätta gå.

nu känner jag att jag börjar bli lite smått stressad eftersom jag sitter i trosor, dricker kaffe och har inte ens tänkt tanken på vad jag ska packa alla mina grejer i från jobbet.

TACK! mamma för att du kom på den brillianta idén att du skulle hämta mig på jobbet och att jag då kunde ta med mig allt hem ;) och JAAA...! en handväska till ;)

hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback