gårdagens misslyckade kakbak..

jahapp nu är bilderna från gårdagens misslyckade kakbak med tessan inne på datorn.. dags att visa upp för omvärlden hur man gör så att kakorna efterliknar dom på bilen i kakboken ;P



på bilden ovan så valde vi att göra "specialbakelser" vilka är kakorna till höger.. här kommer resultatet!



efter att ha huggit bort kakan från plåten då vi inte hade bakplåtspapper så började tessan smeta på klet för att vi sedan skulle pussla ihop kakbitarna..



inte en fröjd för ögat men ner i magen gick dom iaf.. jättegoda! vi får nog ta revanch när bakplåtspapper infinner sig hemma hos tessan eller om vi får för oss att baka kaka här någon gång.. :D

Kommentarer
Postat av: Shirin

Helvete vilka vackra kakor ni pusslade ihop!! ;)

Postat av: Mumlan

Snyggt!

2009-08-06 @ 11:12:03
Postat av: mads

haha, men huvudsaken de gick ned i magen thornberg, va fan ska man med vackra kakor till om de inte smakar gott? nej, jag føredrar ett sjuhelvetes styggt bakverk som smakar himmel æn tværtom ;) (jag brinner starkt før den hær saken då min kladdkaka alltid ser ut som dynga..., jag suger på bakverk..)

2009-08-06 @ 19:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback