förlossning..

alltså jag satt här på jobbet igår och fick i princip panik när jag började tänka på förlossningar, det sägs att det är som mens-smärtor fast ja typ en miljard gånger värre.. själv satt jag med vanlig jävla mensvärk igår och trodde jag skulle dö ett tag! jag kommer aldrig att klara en förlossning känns det som.

när jag kom hem till mamma så började jag prata med henne om det och då säger hon att det mer känns i hela kroppen och inte bara som en mensvärk.. jag hoppas att det är som mamma säger. jag har hellre sådan smärta fördelad över hela kroppen än att ha den i "mensmagen"...  troligtvis går det nog bra när den dagen kommer, om den kommer, jag ska inte oroa mig över något som ligger så pass långt fram i tiden.



btw så försökte mamma plocka undan barnstolen i köket men fick inte för melvin (systers minsta) eftersom det är "hans" stol, mamma/momma försökte truga och säga att han inte använde den men icke.. det fungerade inte. vet ni vad hon säger?!

- men vi kan ställa in den i gul-huset och plocka fram den när tina får en liten bebis..

melvin blir såklart överlycklig och låter dessutom mamma/momma plocka undan spjälsängen som han sovit i hittills!

- ja den kan vi plocka fram då tina får en liten bebis (säger melvin då såklart)

jag kommer ALDRIG att komma ur det här helskinnad, jag är numera livrädd att möta barnen eftersom tydligen felicia hakat på de där med bebis också... HJÄLP!!!! ungarna vill ha kusiner!



nej åter till jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback