???

dagen i skolan blev dagen hemma.. vi har distansundervisning ett par dagar i veckan, fungerade riktigt bra mestadels av tiden förutom att alla inte kom in och att ljudet försvann en gång så att vi fick logga ut och in igen.. men det funkade bra och jag känner mig jättenöjd med att ha hunnit diska samtidigt som jag lyssnade på föreläsningen :D

tog en promenad efter att ha gjort uppgifterna som tillhörde dagens lektion och sedan så åkte jag ner på stan för att handla lite.. blev lite för mycke "slisk" men det är jag värd idag, den förbannade veckan kom vilket förklarar mitt usla humör dom senaste dagarna.

sitter nu och löser korsord och väntar på att klockan ska gå framåt, funderar på att höra med emilie om hon har lust att gå igenom sin garderob eftersom det nästan rasar ur den när man öppnar dörrarna men vi får se. det känns som att hon inte kommer att vilja så jag väntar nog ett tag innan jag frågar.

nä nu ska jag ta och plocka undan lite, lägga undan datorn som just nu står på köksbordet och sedan fixa den rena disken.. tvätten.. dammsuga lite kanske? har överskottsenergi så det bara skriker om det!

tjingeling!


ps. ingemar jag har råd när jag tar mig råd.. eller egentligen inte, jag känner att jag måste spendera min sista lön väl och därav skorna ;)

Kommentarer
Postat av: Shirin

Ska aldrig bli målare! Det är nog bland det tråkigaste som finns och så har man färg över hela sig efteråt :P Men det är kul att fixa lite här hemma så det blir hemtrevligt :)



Är inte Jörgen någon höjdare på matlagning? Du kan säkert få låna hem Ingemar nån gång!

Här blir man ju alldeles bortskämd med mat på bordet kl 17! Fast det blir ju lite ändring på det nu när jag börjat skolan. Slutar jag vid 16 kommer jag inte vara hemma förrän 20 =/



Klart att man måste planera in alla respektive i inbjudningarna :)

Det ska bli så mysigt!!



Kram kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback