dagen d..

varje gång man haft fest eller iaf haft tanke på fest så ser det fördjävligt ut hemma.. eller ja ni kanske inte tycker det men jag gör iaf de! jag blir galen när man vaknar upp och hittar glasflaskor (snälla människor, drick ur burk eller tetra!), halvfulla/halvtomma glas och en massa skräp omkring i boet..

på bilderna som kommer kan ni ana en hel helg av galej, dock så glömde jag att ta kort när flaskorna och disken stod kvar.. men ni kan ju placera ut ett tjugotal av varje vara så ska ni nog se att ni får samma panik som jag ;)






efter städ och don en hel dag så såg det väl iaf beboeligt ut här hemma igen... men jaja, nu ser det lika ut trots att jag inte haft fest..

nu ska jag borsta håret så att jag kan gå på affären och handla..

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback