blandning av händelser..!

japp.. har laddat in lite bilder från mobilen och där va de ju såklart en salig blandning av händelser.

här sitter jag och äter med natalie och benny, synd att det bara va jag som fastnade på kort under middagen... =/



för ett par veckor sedan (typ i början av semestern) så köpte jag ett pussel som jag inte lyckades bygga ihop då det saknades en bit.. här är resultatet av pusslet som jag lämnade tillbaks och inte hann färdigt med.. (biten långt ner till vänster saknas..)



och här är pusslet jag hämtade ut och byggde ihop någon vecka senare..



här är misse i sin styggaste pose någonsin!



emilies kanin honung =)



och här är terror på hög nivå.. det roliga är ju att man har gjort samma sak mot dom två första kaninerna som bodde i mitt rum..





ja de va de de.. nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. håller på att ladda in lite låtar till mobilen så att man har något att lyssna på när man har tråkigt någon gång.

borde egentligen skriva en "att göra lista" så att jag inte glömmer något, ska ringa till någon slags stiftelse som kan ge bidrag för material till kurser man läser i skolan och så.. skulle ju vara skönt att slippa betala en massa böcker själv. dock så framgår det inte om det bara gäller för en kurs eller om man kan söka för ett helt program, det måste jag kolla upp.. (och lär nog glömma x antal gånger innan den här dagen är slut)..

har sovit skitdåligt inatt. suck..
äh dags att göra någon nytta. tjingeling.

Kommentarer
Postat av: mads

du ær så fin tina! puss

2009-08-06 @ 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback