bildtajm - denna gång från husum!

jag har länge lovat bilder, bilder, bilder men eftersom blogg.se har världens dåligaste bildverktyg som dessutom tar tvåhundra år att använda så ja har de tagit en jävla lång tid för mig att sätta igång..

jag börjar lite lätt med den där eftermiddagen när jag skulle på risön med syster i början av juli, den dagen som istället slutade hos mamma.. här sjunger mamma karaoke ;)



sorry mor!

sedan bar det av till ö-vik ett par dagar =)





värdparet och jag vid en av dagarnas lyxfrukost ;)



på väg mot kortspel..



yes.. de e vi de ;) och såklart så vann ju jag jämt!! :D:D:D



natalie blev ledsen..



så vi tog till spriten istället.. men jag vann ändå ;P

        

vi är så vackra jag och min vän.. helst natalie, hon är riktigt het på dom här bilderna.. sorry gumman men folket måste ju få se ditt rätta jag ;)



lillpojken benny-boy, visst är han söt när han sitter på knä framför och alldeles för nära tv'n?

någon dag senare bar det av hem och inga fler bilder blev det från husum inte.

nästa tripp tog jag till furuvik med mamma, åke, malin, felicia, melvin och fabbe... men nu ska jag äta frukost så de får bli senare ;)

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag är så het så het!!!=) haha har inte sett dom här bilderna förrän nu!! hehe ooolala bara ta ram staven och drömma om sig själv IGEN!! :P :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback