30 minuter..

jag är knäckt! jag vet inte om jag kommer att klara av att kliva upp den här tiden varje morgon.. visst blir man van men det innebär ju att man får lägga sig i sängen vid halv nio varje kväll för att lyckas somna i tid! bussen går om typ 30 minuter och när jag väl kommer fram så är det över en timma kvar innan skolan börjar.. inte känner jag för att ta mig en morgonpromenad när jag är där heller (rask promenad = svett)..

har sovit som en gud iaf, jätteskönt att somna på en gång när man la igen ögonen.. kände mig faktiskt inte irriterad heller när väckarklockan ringde vilket jag brukar göra..

det blir en lång dag idag.. efter skolan vid tre så ska jag ta mig en promenad från vallen till brunne vilket är lite över fem kilometer, sedan ska jag vara där i någon timma innan mamma kommer och hämtar mig. kommer nog inte att komma hem förrän vid åtta ikväll... och vem lagar lunch tills imorgon? hmm... jo tina! klockan åtta.

nä nu ska jag ta och packa, mycke som ska med idag..

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag lider med dig! Det är ohyggligt tidiga morgnar du har =I

Postat av: Shirin

Hur känns det att ha börjat skolan? Känner du dig ung på nytt? ;)

Vad läser du för kurser?



kram kram från mig och en sovande Max

2009-08-25 @ 12:46:37
URL: http://shirint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback