promenix idag?

jag och manshataren har kommit överens om att vi ska ta en promenad när tommy (han jag brukar rasta) kommer med nedanstående på internchatten...


Tommy (1:39 PM):

promenix idag?

Tina (1:42 PM):

jo jag hade tänkt det.. men har sagt att jag ska gå med therese..

Tina  (1:43 PM):

vi ska ligga i buskar och titta efter konstiga tecken


.... HEMLISAR!! ....


Tina  (1:43 PM):

muahahahaha, jag ska spana med therese

Tommy  (1:46 PM):

snyfta.. så jag får inte föja med? :'(

Tina (1:46 PM):

hmm...

Tina  (1:46 PM):

SLUTA!

Tina  (1:46 PM):

nu får jag dåligt samvete..

Tommy  (1:46 PM):

bra bra (tommy ritar här en smilegubbe!)

Tina  (1:46 PM):

vadå bra? !

Tina  (1:46 PM):

nu får du fan i mig stanna hemma

Tommy  (1:47 PM):

HAHAHAHAHA

Tommy  (1:48 PM):

eller tänkte ni sitta och spana på grabbar?

Tommy (1:48 PM):

eller avhandla hemliga saker?



samtidigt på andra chatten med therese..


Tina  (1:46 PM):

tommy vill också promenera

Therese (1:47 PM):

Inget berg!!

Tina  (1:47 PM):

lugnt..

Tina  (1:47 PM):

får han hänga med?

Therese (1:47 PM):

Ja, så länge vi inte pratar om något berg så är det fine med mig

Tina (1:47 PM):

=)

Therese (1:48 PM):

Ska vi gå samma tur som vi sa tidigare?

Tina (1:48 PM):

jupps vi plockar upp tommy på vägen




tommy ska med på promenad.. som det verkar iaf..

HAHAHA.. ibland har man fina konversationer mellan varandra och man funderar varför man inte skapar en grupp egentligen.. möjligheten finns ju men utnyttjas inte?!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Haha..!!!

Postat av: Therése

What? Kan man göra det? Eller jo, just ja.. Det kan man ju! Jag glömmer aldrig den där jättegruppen Gunhaga skapade på Spray..

2009-04-22 @ 14:15:42
URL: http://afts.wordpress.com
Postat av: Tommy

HAHA, den gruppen var klockren :D

2009-04-22 @ 20:05:20
URL: http://www.cutthroat.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback