kalas, påskfirande och miss trött..

fy vilken dag, ni som läst vet ju att jag klev upp bra tidigt.. nu känns de som att jag varit vaken ett helt liv! dagen har kantats av tårta, kakor, kaffe, godis, frukt (för att hålla godissuget borta), mat mat mat... ja. jag rullar fram numera, grannen ville ha med mig på en promenad när jag kom hem å ja.. vad hade jag att förlora? ett par hekto iaf ;p

nu sitter jag och försöker att svettas ut, de va riktigt jobbigt att gå uppför terrängschaktet nu ikväll... pissigt varmt och maten som skumpade runt i magen gjorde ju inte saken bättre.

här kommer lite bilder iaf..









finns såklart fler bilder sedan kalaset men ja.. jag va så jävla irriterad för att inte ha fått snusa något så de blev rätt värdelösa bilder.. snygg tårta, födelsedagsbarn och paket har ni iaf fått se ;D





påskkärringar hade vi också =) i olika åldrar.. tog bilder på när felicia målade syster men jag börjar bli lite för slö för att ladda nu också... tar några andra bilder istället =)


moffan och fabbe målar...

riktigt ruskig påskkärring!.. (ibland förstår man ju varför man blev som man blev)

HAHAHA.. den här egobilden hittade jag i min kamera, kanon! bra avslut på den här dagen.. bilden är nog tagen vid halv sju på morgonen och jag är nyvaken..



i know, i'm hot ;)

hoppas ni får sova gott inatt, de ska fan jag göra :D

Kommentarer
Postat av: Therése

Vilket snyggt paket Melvin fick! Och wow! Vilken tårta! Är det syster som pysslat ihop turtelsarna? (OBS! Jag har ingen aning vad turtles heter i plural..)

Postat av: Marra

wow vilken najsi tårta :)

2009-04-11 @ 18:06:58
URL: http://piglet65.blogspot.com
Postat av: Mumlan

Vicken Go Mor jag har, eller hur? Alla kort va bra förresten. Melvin lille vännen som var sjuk, till råga på allt. Elke dej!!!

2009-04-11 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback