trettiotvå kronor och ett par ören

det är eller var vad som fanns kvar på mitt konto.. just nu är det nere på tio kronor och några ören efter att jag mumsat i mig en magnum temptation, såå värd pengarna! imorgon är det ju lön ;)

tog en promenix med tommy i lite mer än en timma och sedan stannade vi på konsum och mötte upp milla och madde för att köpa glass... satte oss på en bänk utanför och mumsade i oss, blev riktigt kallt men fyy va glass kan vara gott såna där dagar man är riktigt sugen på det. ångrar dock lite att jag inte köpte den ljusa glassen istället för den mörka (är inte så mycke för mörk choklad och chokladglass)..

om en vecka bär det iväg till avesta, längtar som en tok efter gänget jag ska få hälsa på! ska bli så himla roligt.. undra hur vädret är där nere, kanske är mycke varmare än här hemma.. lite mer vår (?).

va väl hyffsat skönt ute idag men ja, varmare kan de ju bli.

nu ska jag ta å hitta på något annat.. skriva en lista på vad jag måste ha med mig neröver kanske =)

kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback