svettas..

för er som någon gång varit i sollefteå så vet ni att det ligger i en grop, det är backar åt vilket håll man än tittar..! har varit på en promenad där jag började med en gigantisk backe (upp mot nipan), fick det plant ett tag och lite nerför över nya bron.. därefter började bergsklättringen igen, långseg backe som inte är speciellt brant men förbannat jobbig! gick nedanför hallstaberget (thank god!) och bort mot gb-skolan, plant plant plant plant.... ända tills nerförsbacken in mot stan.. rundan tog 85 minuter! jag är skyblöt i svett och skulle göra vad som helst för ett bad.. jag ska banne mig slå ut någon vägg så att det får plats i min lägenhet ;)

nu ska jag slänga mig i duschen och sen ska jag ringa några samtal, dalarna börjar ju närma sig med stormsteg :D längtar som en tok!!!

kramkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, dä ä verkligen inte lätt å gå en promenad i solle inte ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback