söndag.. igen!

varför ska helgen gå så fort? ibland blir man lite ledsen när man inser att det snart är måndag igen.. men den här måndagen kan vi ju räkna som en tisdag med tanke på att långfredagen närmar sig med stormsteg! (dvs fyra dagars ledighet)..

sitter hos mamma och åke i resele, syster är också här med alla barnen.. syrran har just haft  blinkande flöten i munnen, försökte få en bild men de gick inte så bra.. dynga! ibland blir man lite besviken på kameran (dock mammas denna gång)..

käkade en sallad på city till lunch och sen har jag ätit pasta med broccoli och kassler till middag.. jag rullar snart fram.

ska vara lite social igen.. jag och åke ska göra ett test på antalet tecken per minut (när jag skriver alltså), publicerar resultatet sedan ;)

tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback