själva grejen med bio..?

jag sitter som vanligt och läser alldeles för många bloggar medans jag väntar på att jobbet ska rulla in och timmarna på.. nyss snubblade jag över ett inlägg där tjejen talade om bio, ja ni.. therese och jag ska gå på bio ikväll och enligt nedanstående så vet vi ju vad vi ska göra.. (?)

Själva grejen med bio är ju att hålla hand och äta popcorn.

hahahaha, therese... vad säger du om den? ska vi hålla handen och äta popcorn på bion? tydligen behöver man inte titta på bion heller utan bara göra ovanstående..

meningslöst.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Mmm... Popcorn!

Postat av: Therése

Nja, jag vet inte vem som ursprungligen sa det där men jag håller inte riktigt med?

2009-04-16 @ 15:29:22
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback