sån otur..

imorsse när jag hade skrivit två gånger att jag skulle diska så går jag ut i köket och välter ut en skvätt vin som stod på banken i en flaska... torkar upp vinet och inser att det blivit en röd rand efter skåpväggen, skrubbar som fan tills det är borta.. reser mig upp och ställer iväg flaskan långt bort så att jag inte ska välta den igen och plockar upp diskborsten. ställer iväg en färdigdiskad mugg i slasken i väntan på att kunna få plats att skölja skiten (diskberget tog alldeles för stor plats).. välter muggen och det går en flisa ur kanten!! (jag har förstört säkert tio pokalmuggar vid det här laget.. ska gå igenom alla ikväll och införskaffa nya när jag åker till sundsvall den 17e.

det va något mer som hände också men jag kommer inte riktigt på vad det var..

igår snusade jag bara fem vanliga snusar, fy fan va jag är stolt över mig själv! tog en fejksnus om jag inte missminner mig. idag har jag tagit en fejksnus och en vanlig snus.. det är förbannat jobbigt att inte snusa på jobbet.

tog en promenad med grannen igår, kändes som att jag inte skulle gått ut om jag inte hade någon med mig och efter hetsätning hos mamma så behövdes promenaden. istället för att som vanligt åka bil till jobbet på måndagmorgon så tog jag mig en liten promenad istället, ikväll blir det promenad hem och sedan den vanliga rutten. någon som vill hänga på?

nu ska jag återgå till jobbet..

Kommentarer
Postat av: Shirin

Vad du är duktig angående snusandet!! Kan förstå att det måste vara riktigt jobbigt att minska ner sådär drastiskt. Antar att din plan är att sluta helt?



Hoppas allt är bra förövrigt :)

Max sa att han längtar efter att få busa med dig!!



Kram

Postat av: Therése

Ohno! Tur att vi är på väg till Sundsvall snart så att du kan införskaffa nya Pokalmuggar :)

2009-04-06 @ 12:51:29
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback