rubriktorka

yooou, you got, you got, you got what i want.. you got, you got, you got what i need..  LALALALALALALALALALALA!

den där jäkla låten hänger sig kvar i en tunn tunn tråd.. jag förstår inte varför jag gått och nynnat på den sedan i söndags, tror att det va lena som sa något om den, FAN!

jaja.. sitter (står för tillfället) på jobbet och har tråkigt.. folk kan inte formulera sig vilket gör att jag inte förstår vad dom menar med sina mail. äh det löser sig kanske lite senare, när jag vaknat till liv.

hörde av milla att desperate housewifes är inställt ikväll! JAG BLIR GAAALEN... alltså seriöst, när modo har åkt ur hockeyn så kan dom väl lika gärna sluta spela helt? det är ju ingen mening att få ett avgörande mellan hv71 och frölunda (eller va de färjestad?). suck.

väntar på att jag ska få ett godkännande på min semester, jag hoppas som fan på det för då får jag åka härifrån! å när jag åker härifrån så får jag hälsa på ingemar och shirin i dalarna och leka med maxen =) skulle vara så himla roligt!

nu ska jag ta å fortsätta jobba, kanske ta dagens första riktiga snus? hmm...

tjing!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja de var jag som sa nåt om den ;) jag vann ju den i musik quizet plus en av Aqua och nåra till..

varsegod för nynnandet hahha!

2009-04-07 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback