mums filibabba!

synd bara att jag inte hade mer creme fraiche, tacos är så mycke godare då.. menmen ner gick de ju iaf ;D känns rätt meningslöst att äta tacos själv men vad ska man göra då? vänta tills någon dyker upp som vill eller verkligen ska äta här?? (det händer typ aldrig)

än har jag inte fått höra från någon "anhörig" att jag verkligen är ett orent barn, kan det kanske ha varit ett aprilskämt? fast de känns inte som att tessans svärmor skulle dra ett skämt för mig det första hon gör (å absolut inte över min födsel)..

VA E DE Å SKRATTA ÅT LENA???? ;P

nu väntar jag på att therese ska komma (manshataren).. vi ska titta på mina nya kläder som kom med posten idag och sedan ska vi ta en promenad..

mitt stora dilemma är att veta om jag passar i hög kjol eller inte.. alltså jag känner mig bekväm (allt som går strax under brösten är bra kläder - det har min mamma lärt mig) men jag vet inte om jag är "snygg" i de? vad tror ni...?
eller va fan, jag är hetare än hetast, alla tycker att jag är snygg och läcker så egentligen alla borde ju då tycka att jag är snygg i alla kläder också.

nästa inköp får med andra ord bli en sån här;



fy fan va jag kommer att vara het, eller hur? 

HAHAHAHAHAHA, nä skämt åsido... nu ska jag göra något vettigt.

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Om du bjuder på Tacos så kommer jag och äter :D

Postat av: Anonym

vad gör du?

2009-04-02 @ 18:20:33
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag ska också satsa på en sån där byxdress, det ser hett ut ;)

2009-04-03 @ 09:01:10
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback