lördag..påskafton?

jag har noll koll på vilken dag det är idag, jag vet att det är lördag och att vi ska gå ut ikväll.. ibland förundras jag över att jag självmant valde att hänga med eller fixa skjuts till kramfors, jag brukar inte tycka om att vara där men nu kändes de jävligt rätt. kramm brukar dessutom vara välfyllt så jag hoppas att det är det ikväll med =)

jo.. tårtan som visas i gårdagens inlägg har min syster gjort, och therese.. jag vet inte heller hur man säger i plural men jag tror att det är turtles bara..

en turtles
flera turtles

(funkar för mig)

paketet hade jag slagit in och kortet hade jag gjort själv.. jag är så stolt =) ibland har jag kanske en lite pyssligare sida, funderar på att försöka plocka fram den nu också när jag sprungit på stan en sväng.. tänkte göra en ny "namnlapp" till dörren eftersom elin inte bott här på över ett år.

kuddar ska jag sy också.

nä fan, jag ska sätta igång.. äta frukost och göra mig klar för stan (förhoppningsvis kan jag köpa en bh som inte syns under min nya klänning.. skulle vara super att få va riktigt snygg ikväll =)

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback