lökar..

ja det finns mycke man kan kalla för lökar.. jag själv har lökar med mig varje dag men ja, vad gör dom för nytta där dom hänger? skit samma..

lökar gör jag på jobbet också, jag planterar dom och sedan sitter jag och lökar i min stol.. när jag säger att jag planterar lökar beror det på att quest #10 i molehill empire kräver att jag ger dom 2400 lökar.. det kommer att ta hundra år.. (dessutom har jag nu skuldsatt mig till tessan eftersom jag ville ha ett till land.. nu har jag minsann två trädgårdar)

sitter ju på jobbet som sagt.. lökar som bara den, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. varför jobba mer än någon annan jobbar när man inte får något för de? hm....

imorgon är det sista arbetsdagen på den här veckan.. guuud va de ska bli skönt med helg igen! på fredag bär det iväg till sundsvall för shopping.. vet inte om jag har så mycket kvar att shoppa för men de löser sig säkert.. nästa fredag är det ju löning så då kan man leva en månad till (förhoppningsvis).


idag har jag gjort följande

*hackat tomat, gurka, paprika till lunch
*hackat tomat och gurka till frukost
*legat i sängen och tittat
*klivit ur sängen (typ tre gånger)
*klätt på mig alldeles för somriga kläder
*gått uppför den långa backen till jobbet
*gått till ica på min lunch
*suttit och lökat..
*..och gjort lökar


nu ska jag ta å jobba igen.

hej.


Kommentarer
Postat av: Therése

Va? Kan man låna pengar av varandra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback