jobb vs. hemma

alltså seriöst, spelar ingen roll vart du är så är du less.. uttråkad.. precis som jag är nu.

på jobbet har man tråkigt, hemma har man tråkigt.. när man är hemma vill man göra något (jobba?) och när man är på jobbet vill man hem (å göra vadå???), när man är på jobbet är man mindre hungrig än vad man är när man är hemma och där finns det människor (massvis av dom!).. men hemma är ändå bäst, även fast jobbet vinner just idag.

klättrar på väggarna och vill åka iväg någonstans, men vart? känner inte för att åka upp till mamma eller pappa.. inte syster.. ne jag vill längre bort! göteborg... hinner jag tillbaks tills på söndag då mån tro?

egentligen borde man bara sätta sig på ett tåg och sticka, kliva av där man känner för det.. jag känner ju faktiskt folk lite här och var; stockholm, göteborg, gävle, umeå, sundsvall.. äh orka rabbla alla platser.

undra vem som vill bli utsatt för kvällens telefonterror.. jag ska nog ta å fundera på det ett tag innan jag slår på filmen jag fick låna av grannen --> "burn after reading"

miss u.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ska vi ta en prommis?

Postat av: Tommy

Jag åkte på stalltjänst idag, så det blev tyvärr ingen prommis

2009-04-04 @ 13:19:24
URL: http://www.cutthroat.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback